Sarulesti 2012-Master

Evident una dintre cele mai bune piste de rapitor din Romania avea sa gazduiasca din nou o etapa a CNS in zilele de 16-17 iunie 2012. pe undeva nimic nou si nimic special altfel decat stiu si cunosc iubitorii de rapitori din CNS si nu numai .
Ovidiu 14 – Locul 3 :
Destul de stressat dupa o perioada de multe delegatii si fara posibilitatea de a avea macar o zi de antrenament pe Sarulesti , am purces zic la etapa a doua din campionat .

Multumesc mai intai lui Liviu si Cristi pentru informatiile primite , lui Liviu si pentru giugiumeaua castigatoare !

Stiam ca am in grupa oameni ce au batut bine sarulestiul  dar am tinut sa raman concentrat pe ceea ce am EU de facut incercand , si reusind sa nu ma intereseze ce se intampla in jur .

Prima mansa am fost in sectorul dinspre turnul de apa , si am plecat in tura 2 la start .Motorasul nou m-a ajutat sa pot ajunge intr-un loc mai aerisit si mai putin vizat de concurenti astfel incat am reusit sa ma asez sub malul satului intr-un loc stiut din urma cu ani de zile si s-a dovedit ca alegerea nu a fost deloc rea .

Postat strategic langa fantana la ora 8.30 aveam deja 17 capturi si adrenalina multa in sange fara doar si poate .data fiind temperatura apei si mai ales cea din aer am chemat barca arbitrilor la masuratoare si am validat scurt 12 capturi punctabile .Nu era rau deloc …evident glumesc a fost excelent , reusind pana la final sa mai pun 9 salai punctabili pe foaia de arbitraj si sa ma clasez pe un loc 3 in mansa .

A doua zi pe sectorul dinspre baraj lucrurile au stat putin mai complicat pentru ca inainte cu 2 ore de final aveam punctati doar 2 pesti si deloc satisfactie ori premize de schimbare , canicula fiind insuportabila , vantul uitand sa mai tulbure vreun loc ce ar fi putut deveni poligon de vanatoare pentru salai si deci munca si munca si concentrare pana cand  concurentii ce stateau pe un loc bun , recomandat si de Liviu si Cristi s-au hotarat sa bata campiile si au plecat .

Mi-am continuat pescuitul pe langa mal pana am ajuns in acea zona cat se poate de aerisita la momentul respectiv si dupa ce am pus ancora la primul lanseu a trebuit sa plec la masuratoare rapid .Aveam un 60 lacom cu jigul adanc in gat motiv pentru care am zburat intr-un minut la masura , in urmatorul inapoi si pana la final am mai altoit 7 salai ce din nou mi-au facut cadou un loc 3 pe mansa si 3 la final .

Asadar podium , loc 3 , final super ok si multumitor .

Urmeaza Bicaz , biban, drum lung sa vedem cum va fi calea de intoarcere .

Fir intins pana atunci baietilor la Valea Argovei o provocare deloc de ignorat din toate punctele de vedere : caldura , pesti , si …se pare vant , rafale si ploaie duminica ..!!…om videa “!

Liviu Voicu – Locul 5:
Aveam mare incredere in etapa a 2-a, datorita faptului ca pescuiam la specia mea favorita, salaul, dar si faptului ca impreuna cu Cristi am reusit sa facem un antrenament la Sarulesti.

In atrenament am descoperit locuri noi cu pesti multi si mari, dar si gume ce au raspuns mai bine, aproape orice model de jerkbaituri in culori naturale, albe , arginti, motoroil sau watermelon.

In prima mansa am pescuit pe sectorul 2, sectorul cu barajul. Am plecat in prima subgrupa la start, si am prins un loc bun ce a raspuns si in antrenament. Am pescuit in capatul unui dig scufundat, ancorat pe o apa de 5 m adancime.

Timpul trecea dar eu nu aveam activitate, dupa aproximativ 45-50 min de la start, am si primul semnal.

Asa ca insist cu incredere pe loc, stiind faptul ca era cel mai bun loc din sector si in final reusesc sa punctez cu 16 salai, terminand mansa pe locul 2. Un rezultat excelent ce trebuia sustinut si a doua zi.

In cea de a doua mansa, am bananait pe locuri unde in antrenament am prins foarte bine, dar de aceasta data locurile nu au mai raspuns.

In cele din urma in jurul orei 9.30 ajung in zona platoului cu temeli din spatele buduroiului, unde cei prezenti in zona prindeau destul de bine, salai punctabili dar si nepunctabili.

Reusesc in jurul orei 10 sa gasesc un loc eliberat de un alt sportiv si ….”sa trecem la treaba”. Scobesc fiecare centimetru patrat din zona, prind pana in finalul mansei peste 40 de exemplare, dar punctez “doar”
cu 21 de salai!

Cu doar 21 de salai ma clasez in finalul mansei pe locul 7. In clasamentul general termin pe pozitia a 5, un loc ce ma onoreaza si ma obliga.